سفراستاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان ماکو

استاندار آذربایجان غربی امروز چهارشنبه ۲۰ تیر ماه میهمان مردم ماکو خواهد شد.

به گزارش زنان بیدار ، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربیبا قدردانی از استقبال گرم و صمیمی مردم و مسئولان شهرستانهای استان در سفرهای شهرستانی مقام عالی استان، گفت: در ادامه سفرهای شهرستانی و بررسی روند اجرای مصوبات سفر ها، استاندار آذربایجان غربی با حضور در شهرستان ماکو و با بازدید های میدانی از مناطق مختلف این شهرستان، ضمن بررسی مسائل و مشکلات ، روند اجرای مصوبات سفر قبلی به این شهرستان را بررسی خواهند کرد.

 علی رزازی ادامه داد: برگزاری جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر شهرستانی، شورای مبادلات مرزی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بهره برداری ازچند طرح عمرانی، بازدید میدانی از مناطق محروم، از جمله برنامه‌های مقام عالی استان در سفر به شهرستان ماکو است.

رزازى ادامه داد : با دستور استاندار محترم آذربایجان غربی هم زمان با اين سفر میز ارتباطات مردمی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در محل مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهر ماکو از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ برگزار می شود. 

لذا مردم شریف شهرستان شهیدپرور ماکو می توانند برای طرح مسائل و مشکلات و پیشنهادات خود و دیدار چهره به چهره با مدیران مربوطه به محل مسجد حضرت ولیعصر (عج ) مراجعه فرمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 9 =