برگزاری مجمع انتخابات ۲ هیأت ورزشی کردستان تا پایان هفته جاری

شناسهٔ خبر: 30A4D23F -
سنندج_معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ورزش و جوانان کردستان از تعیین تکلیف دو هیأت ورزشی از طریق برگزاری مجمع انتخابات تا پایان این هفته خبر داد.

به گزارش زنان بیدار ، فرزاد خاکی ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های استان با اشاره به اداره هشت هیأت ورزشی استان توسط سرپرستی گفت: بزودی رئیس دو هیأت ورزشی با برگزاری مجمع انتخاباتی تعیین و مشخص خواهند شد.

وی تصریح کرد: هیأت‌های بدنسازی و پرورش اندام و بوکس استان دو هیأت ورزشی از مجموع هشت هیأتی هستند که با سرپرستی اداره می‌شوند و طی دو روز آینده از طریق برپایی مجمع انتخاباتی تکلیف رئیس آنها مشخص خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان تاریخ برگزاری مجمع انتخابات این دو هیأت را تا پایان هفته عنوان کرد و افزود: روز دوشنبه ۱۸ تیرماه مجمع انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان و روز سه شنبه ۱۹ تیرماه نیز مجمع انتخابات هیأت بوکس استان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول به اهمیت ساماندهی و تعیین تکلیف رؤسای هیأت‌های ورزشی اشاره کرد و اظهار کرد: نمی‌توان از هیأتی که با سرپرستی اداره می‌شود انتظار پیشرفت داشت و باید در کوتاه‌ترین زمان وضعیت هیأت‌های ورزشی روشن و مشخص شود.

وی یکی از دلایل طول کشیدن برپایی بعضی از مجامع انتخاباتی را به لزوم هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان با فدراسیون‌های ورزشی مرتبط دانست و گفت: تاییدیه نهایی لیست اعضای رسمی که باید در مجمع حضور پیدا کنند و همچنین تعیین نهایی تاریخ برگزاری مجمع را فدراسیون‌ها انجام می‌دهند و از این رو در بعضی مواقع این روند به طول می‌انجامد.

خاکی عزم دستگاه ورزش و جوانان کردستان را برای ساماندهی رؤسای هیأت‌های ورزشی استان راسخ بیان کرد و خاطرنشان ساخت: در طول سال گذشته نزدیک به ۱۰ هیأت ورزشی از طریق برپایی مجمع انتخاباتی تعیین تکلیف شده‌اند و تا پایان چهار ماه نخست امسال نیز مجمع انتخابات چهار هیأت برگزار شده و تا پایان هفته نیز تکلیف دو هیأت دیگر مشخص می‌شود و برای ماباقی هیأت‌ها نیز در کوتاه‌ترین زمان اقدام به برگزاری مجمع خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 1 =